مشخصات و قیمت روتختی سه بعدی ترک اصل

فهرست مطالب

روتختی سه بعدی ترک از شیک ترین روتختی های موجود در بازار می باشد، مدت زیادی است که توجه نقاشان به خلق تصاویر سه بعدی، رقابتی را بین این قشر از هنرمندان و در جهت جلب توجه مردم ایجاد کرده است.

اما در سال های اخیر با رونق گرفتن تصاویر سه بعدی و توجه مردم به آنها، استفاده از این تصاویر برای عمق بخشیدن به انواع تابلوها، عناصر دکوری و… بسیار باب شد.

ایجاد حجم و حالت های واقعی از مهم ترین خاصیت های تصاویر سه بعدی محسوب می شود.

محال است بیننده ای با تصویر سه بعدی رو به رو شده اما مجذوب آن نشده باشد!

زمانیکه تصاویر سه بعدی با آخرین متدهای طراحی و نقش زنی پارچه، بر روی پارچه های روتختی چاپ می شوند، حجم و عمق زیبا و تاثیر برانگیزی در روتختی ایجاد می شود و همین عامل باعث محبوبیت بالای روتختی های سه بعدی در نظر خریداران است.

روتختی سه بعدی ترک

جنس روتختی سه بعدی ترک

در واقع روتختی سه بعدی که به آن روتختی دیجیتالی هم گفته می شود. از تکنولوژی جدیدی از چاپ روی پارچه بهره برده است که در آن تصاویر عمق و جلوه یبیشتری پیدا کرده است و بیننده حس زنده بودن و طبیعی بودن را در آن حس می کند.

ار آنجایی که حجم و عمق بصری هر روتختی سه بعدی به طریق خاصی باعث جذابیت و زیبایی آن می شود.

شما علاوه بر اینکه به طرح روتختی توجه کنید باید جنس، کیفیت و کارایی آن را نیز در نظر بگیرید.

زیرا تمامی زیبایی این روتختی ها در طرح و عمق ایجاد شده بر روی آنهاست. بنابراین انتخاب یک روتختی بی کیفیت که در شست وشوی اول رنگ، حجم و عمق بصری خود را از دست بدهد؛ شما را سرخورده و ناامید خواهد کرد.

روتختی سه بعدی

انواع روتختی سه بعدی بازار

در انتخاب طرح روتختی ترک، سن و جنسیت فردی که قرار است این روتختی را استفاده کند را نیز باید مورد توجه قرار دهید.

روتختی های شیک ترک دارای طرح های فانتزی ویژه ای برای افراد جوان و نوجوان و مدل های رومانتیک بسیار زیبا و خاصی برای تازه عروسان می باشد.

روتختی های سه بعدی نسبت به مدل های معمولی زیبایی بیشتری دارند؛ و اما انواع روتختی سه بعدی که می توانید آن را با مراجعه به سایت دانا خواب تهیه کنید عبارتند از: سه بعدی دو نفره و یک نفره، طرح گل، دخترانه، پسرانه، تصویر دلخواه و…..