قیمت فروش ست روتختی ترک عروس و خرید آن

فهرست مطالب

روتختی ترک عروس یکی از هزاران مدل از انواع روتختی های موجود در بازار است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه عروس خانم ها واقع شده است.

شاید برای شما سوال باشد که چرا به این نوع روتختی ها، روتختی عروس میگویند؟ دلیل اصلی آن مربوط به رنگ، طرح ویژه و توردوزی های خاص این نوع از روتختی ها است که بیشتر از باقی روتختی ها نقش تزئینی را دارد و مناسب فضای اتاق عروس و داماد می‌باشد.

روتختی عروس دونفره ویژه دارای ابعاد بزرگتری از روتختی عروس دونفره ی معمولی است و این باعث می شود بیشتر از کناره های تخت شما آویزان شده و زیبایی بیشتری را به اتاق شما هدیه بدهد.

قیمت فروش ست روتختی ترک عروس و خرید آن

پخش روتختی ترک عروس مخمل بصورت عمده

پارچه های ساتن و مخمل جزو پارچه های زیبا و مجلل محسوب می‌شوند و ویژگی های لازم را برای استفاده شدن در روتختی عروس را دارند.

در تولید یک روتختی عروس همواره تلاش می‌شود علاوه بر استفاده پارچه های زیبا از تورها و مروارید ها هم استفاده شود تا درخشش اتاق خواب عروس و داماد را افزایش دهد.

از موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که بهتر است در این نوع روتختی برای شستشو از خشکشویی استفاده شود زیرا ظرافت بسیاری دارد اما اگر هم قرار است با دست آن را شستشو دهید از دمای ۳۰ درجه و شوینده ی نانو مخصوص برای شستشوی آن استفاده کنید تا پس از بارها شستشو روتختی شما زیبایی خود را حفظ کند.

قیمت فروش ست روتختی ترک عروس و خرید آن

ویژگی روتختی عروس ترک دو نفره مجلل

روتختی های عروس ترک معمولا نسبت به روتختی های معمولی دارای تیکه های بیشتری هستند از جمله ی آن ها روتختی های دو تیکه، شش تیکه و ده تیکه را می توان نام برد و خرید هریک از آن ها به سلیقه ی شخصی شما مربوط می‌شود.

پیشنهاد می‌شود برای اتاق هایی با فضای کوچک از روتختی با تیکه های کمتر و در اتاق های بزرگ از روتختی هایی با تیکه های بیشتر استفاده کنید‌.

جنس ترک درجه یک، شکیل بودن و از همه مهم تر استحکام و قوام بالای این نوع از روتختی ها مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده که اغلب زوج های جواب و تازه عروس ها می‌باشند.

داناخواب از نمایندگی های فروش انواع روتختی عروس و پتو می‌باشد که همه روزه اماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و همواره تلاش خود را کرده است که در اولین فرصت سفارشات شما را به دستتان برساند.