فروشنده عمده روتختی پنبه دوزی چهل تیکه با کیفیت

فهرست مطالب

روتختی‌ها از اساسی‌ ترین اجزای اتاق خواب به شمار می‌‌روند‌. روتختی پنبه دوزی چهل تیکه یکی از زیباترین انواع روتختی است که مدت زمان زیادی است طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

روتختی‌های چهل تیکه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود؛ این روتختی مناسب برای سبک سنتی دکوراسیون است و ظاهری دلنشین و پر آرامش را به اتاق شما القا می‌کند.

سایت داناخواب فروشنده عمده روتختی پنبه دوزی چهل تیکه است و این کیفیت را با بهترین کیفیت و جنس به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

با سفارش عمده این کالای بسیار شیک آن را با قیمت پایین تری خریداری کنید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

فروشنده عمده روتختی پنبه دوزی چهل تیکه با کیفیت

روتختی پنبه دوزی چهل تیکه طرح دار

روتختی‌‌ ها علاوه بر زیبایی بخشی به اتاق خواب و سرویس تخت خواب تاثیر بسیار زیادی نیز بر کیفیت خواب شب دارند. روتختی پنبه دوزی شده از الیاف پنبه تشکیل شده و بسیار نرم و لطیف هستند و هنگام برخورد با پوست بدن احساس خوبی را القا می کنند.

این روتختی در طرح‌های بسیار زیادی تولید می‌شود و مناسب برای هر سلیقه‌ای است. روتختی پنبه دوزی چهل تیکه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن به عزیزان و دوستانتان است.

این روتختی در سایز‌ های مختلف تولید می‌شود. از موارد باعث توجه هنگام خرید روتختی ابعاد این روتختی و هماهنگی آن با خوش خواب تختان است‌، زیرا خرید روتختی‌ای کوچک تر از سایز تختان باعث از بین رفتن جلوه روتختی می‌شود.

‌انواع سایز این روتختی عبارت است از:

  • لحاف یک نفره: ۱۶*۲۲۰
  • لحاف دو نفره نفره: ۲۰۰*۲۲۰

این روتختی‌ها برای تمامی سنین مناسب است.

فروشنده عمده روتختی پنبه دوزی چهل تیکه با کیفیت

پخش انواع روتختی پنبه‌دوزی چهل تیکه

همانطور که گفتیم از موارد مهم هنگام خرید روتختی توجه به جنس و کیفیت پارچه استفاده شده در روتختی است.

روتختی ­های بی کیفیت بعد از چند بار شستشو حالت خود را از دست می‌دهند و پنبه استفاده شده در آن گلوله گلوله می‌شود؛ اما این روتختی ­ها بعد از شستشو حالت خود را حفظ می‌کنند.

بهترین راه شستن روتختی بردن آن به خشک شویی است اما اگر می‌خواهید روتختی خود را در خانه بشویید از اب با دمای ۳۰ تا ۳۵ درجه و مایع لباسشویی استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود روتختی را سالی یک بار بشویید.

سایت دانا خواب پخش کننده انواع روتختی پنبه دوزی شده چهل تیکه است. با مشاهده مدرنترین انواع روتختی پنبه­ دوزی شده در سایت ما روتختی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به آسانی سفارش دهید.