خرید روتختی تنسل دو نفره مدرن و شیک

فهرست مطالب

خرید انواع روتختی تنسل دو نفره از طریق سایت های اینترنتی برای شما فراهم شده است تا دیگر دغدغه ی خرید حضوری و شلوغی بازار را نداشته باشید.
دانا خواب نماینده ی فروش انواع روتختی و کالای خواب از جمله روتختی تنسل در انواع مدل ها با اندازه های مختلف است که رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار داده و همه ی  تلاش خود را در ارائه ی بهتر خدمات به کار گرفته است.
روتختی تنسل از جمله روتختی های درجه یک و شیک مخصوص اتاق خانم های خوش سلیقه می باشد.

خرید روتختی تنسل دونفره مدرن و شیک

روتختی نانو تنسل نوزادی ترک

نوزادان به دلیل پوست نازک و حساسی که دارند راحت تر دچار بیماری های پوستی و حساسیت می شوند بنابراین استفاده از یک روتختی مناسب برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
روتختی نانو تنسل نوزادی ترک از آن دسته از روتختی هایی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد؛ این روتختی شرایط لازم برای یک خواب کافی را برای نوزادان در نظر گرفته و پدر مادرها می توانند بدون نگرانی از بروز حساسیت در پوست نوزادشان و با خیال راحت این روتختی را برای کودک خود فراهم کنند.
نانو از الیاف ضد حساسیت می باشد که برند های کمی ار آن برای تولید روتختی و پتو استفاده می کند در حالی که این الیاف بهترین نوع پارچه را برای روتختی تولید می کند و نه تنها برای نوزادان بلکه به تمام افراد با سنین مختلف توصیه می شود.
یکی دیگر از خصوصیات روتختی نانو این است که آلودگی را به راحتی به خود جذب نمی کند بنابراین نیاز به شستشوی مکرر هم نخواهد داشت.

خرید روتختی تنسل دونفره مدرن و شیک

ویژگی و کیفیت پارچه ی روتختی تنسل دو نفره

پارچه تنسل بسیار شبیه به الیاف پنبه بوده و سطحی صاف تر از آن داشته و بسیار لطیف و نرم می باشد.
همچنین این پارچه از تکنولوژی نانو کمک گرفته و الیاف آن سلولزی می باشد که حساسیت ایجاد نمی کند و در اثر شستشو دچار آبرفتگی نمی شود.
روتختی تنسل با استفاده از پارچه ای به همین نام خیال مشتریان خود را از بابت کیفیت راحت کرده است.
از ویژگی های دیگر روتختی دو نفره  تنسل داشتن ابعاد مناسب برای انواع تخت می باشد تا درصورت استفاده شکل زیبایی به اتاق خواب ببخشد.
این روتختی ها طوری طراحی شده اند که هنگامی که روی تخت خواب جای می گیرند به طور کامل سطح آن را بپوشانند و تا قسمت پایینی تخت خواب امتداد یابند.